15 Eylül 2010 Çarşamba

77

Israrlara dayanamadım,gece gece zırvalamaya karar verdim. Sizlere bu satırları yeni odamda bir yanımda Bengücan diğer yanımda Gülfemsu varken yazıyorum. (Tabi Selda her zaman kalbimde, onu hemen belirtmek isterim) 3. senemizde odamız yine değişti, 76. yurttan 77.yurda transfer olduk. Seneye de 78'de oluruz diyorum ben:)
Aslında Ankara'ya sabah 7 sularında vardım, daha bir gün bile olmadı geleli ama bomba gibi bir başlangıç yaptım döneme. Şaka bir yana sabah sabah aştiye geri dönmek zorunda kaldım, telefonumu düşürmüşüm taksi kuyruğunda Gülfem Hanım'a cevap vermeye çalışırken. Neyse ki Selda Sultan'ı kandırıp - ki kendisini her zaman kandırırım- zorla aştiye götürdükten sonra telefonumu almayı başardım.
Gelelim Ankara'ya... İtiraf etmek gerekirse 3,5 aylık yaz tatili özellikle staj yapmayan bir öğrenci için oldukça uzun. İlk bir ayın nasıl geçtiğini pek anlamıyorsunuz ama ben Temmuz'da çok sıkıldım, geçirdiğim rahatsızlıkların da bunda etkisi vardı tabi. Şu 3,5 aylık süreçte en çok Ağustos'ta eğlendim sanırım. Neden derseniz;
Selda Sultan İzmir'e teşrif ettiler. Cicişle(!) gezmediğimiz yer kalmadı diyebilirim, ancak kendisi çok hassas bir insan olduğu için hava değişikliği ona pek yaramadı, alerji olup memleketine geri döndü bir hafta sonra:) Aslında Gülfem'i de bekliyorduk ama o anne faktöründen gelemedi, sevgili anneciğini Gülfem'in bizimle olduğuna hiçbir zaman inandıramadık bu iki sene içerisinde, nedense. Bunun haricinde tekrar İzfaş'ta mihmandar olarak çalışma fırsatım oldu. Bu seneki organizsayon geçen seneye göre oldukça kötü olduğu için hevesim kırıldı, oturup detayları yazasım yok. Ancak Swiss Desk'te hayat çok güzeldi diyebilirim. 2010 Dünya Basketbol Şampiyona'sının İzmir grubundaki takımlar Swiss Otel'de kaldıkları için bayağı cümbüşlüydü ortam. Bu dev adamlar çok bakımlılarmış doğrusu. Bir de, ye ye doymadılar.
Neyse Ankara diyorduk, sene başlarında hep aynı hissiyat içerisinde olduğum için şu anki heyecanımın, merakımın yakın zamanda geçeçeğini biliyorum. Geçmeyebilir de aslında.
02.06

En güzelinden bir edit: Artık resmen Uluslararası İlişkiler'de yan dal yapmaktayım.

0 yorum:

Yorum Gönder