19 Eylül 2009 Cumartesi

Önümüzdeki Günler Kuru Geçeceğe Benzer, O Zaman...

Elimde bu kadar malzeme olmasına rağmen yazamıyor olmam son günlerde beni tedirgin etmeye başlamıştı. Bugün anladım ki sorun bende değil.İçimdeki yazma hevesini körelten canavar Bilkent'miş arkadaşlar, telaşa mahal yok yani!!
Evet, bayram dolayısıyla Ankara'da daha ikinci haftayı doldurmadan İzmir'e dönüş yaptık. Çok uzun zamandır Bengü'yle yolculuk yapmamıştık. Özlemişim valla ne yalan söyleyeyim. Evimi de özlemişim. Ama evimdeyken de Ankara'yı özlemişim. Özlemek güzel bir şey yahu, Allah özlemeyi özletmesin. En azından özleyebileceğim insanlar var çevremde. Aman neyse( Yaşasın yeniden zırvalayabiliyorum )
Peki Bilkent'te neler oluyor?
Daha dersler tam başlamadığından okul pek sıkmadı beni. Tek sıkıntım uyku düzenim. Ertesi gün ( ertesi gün bile değil aslında ) 8.40'da dersim olmasına rağmen 3'te yatabiliyorum mesela, hem de zorla... Bu konuda acil bir değişikliğe gitmem gerek. Yoksa sonum fena. Yani kütüphanede uyumak güzel de, nereye kadar diye sorarlar adama.
Kompozisyon, gramer gibi giriş derslerinden kurtulup; novel, short story gibi baba bölüm derslerine atlamamız da beni pek rahatsız etmedi. Bir de artık bizim bölümümüzde de kısmen karma eğitim(!) uygulanıyor çok şükür. Tiyatro ve felsefe bölümleriyle mitoloji dersini birlikte almamız( ki Bilkent'in şu ana kadar verdiği en mantıklı karardır bence) sınıfımızdaki erkek nüfusuna %500 gibi müthiş bir katkıda bulunarak bizim kızlara belki de hayatlarının en önemli fırsatını sunmuş oldu. Ayrıca tarih derslerini Nesrin ile birlikte alıyoruz. (Aman Tanrım! bir endüttürücü, ne büyük bir şeref. )
Okul hayatı böyle giderken sosyal hayat da pek fena gitmiyor gibi(Tahtalara vuralım hemen). Aksi olursa da sebebi ben değilim bu sefer, yurtlar müdürlüğü...
Bir de bugünlerde etrafımda cereyan eden olaylar yüzüme kocaman bir tebessüm kondurdu. Sevdiğim insanlar mutlu olunca ben de mutlu oluyorum sanırım. Sevmediklerim içinse...( Mevlana nerdesin? )
Bu 12 gün içinde neler yaptığıma gelirsek...
- İlk kez nargile içtim.( Aynı zamanda sonuncu içişim. DEĞİLMİŞ)
Nereye bakıyorsun demeyin, fenerin maçı vardı o sıralarda:)
-Üçüncü dil için kollar sıvandı. ( Almanca'yı saymaya dilim varmıyor, onu geçelim lütfen )
-Sofa keşfedildi.
-Nesrin'in izinden gidilerek hanımağa olmaya karar verildi. ( Katkılarından dolayı MMÇ'ye teşekkürler...)

-Falın gözü çıkarıldı.( Aaaaaaa, ne görüyorum öyle... Bu gerçek olamaz!)
Dikkatli bakın, o basit bir kahve falı değil:) Geleceğimin ipuçları yatıyor o fincanda:)

Dahası da var, ama zamanı gelince söylerim. Şimdilik bu kadar.

MMÇ'ye Not: Hem yazı yazıp hep çevirimiçi olabilirim, meşgulde neymiş? Bir de ileri görüşlü bir insan değilim ben. Gözlemleyebilme yeteneği diyelim biz ona en iyisi:)
Mecburi not: Sinan bey'in uyarısı üzerine yazıya küçük bir ekleme yapıyorum:
Tarih derslerini hem Nesrin, hem Sinan ile alıyorum....AAAA Matematik bölümünden biri, ne büyük bir şeref!

7 yorum:

Mehmet dedi ki...

Yok yok düpedüz ileri görüşlüsün Beste, alçakgönüllü olmaya gerek yok.Çevrimiçi olman meselesine gelince, seni bu konuda tebrik ediyorum. Meşgulken bile meşgule almıyorsun:) Biliyorsun bu konu toplumumuzun kanayan yarası :D

bee dedi ki...

daha önce de söylediğim gibi o meşgul olanların meşguliyetleri sıkma...gerçek olsa içim yanmayacak...

bee dedi ki...

hayır cevap veremeyecek kadar meşgulsen hem neden msn'e giriyorsun değil mi? ay bak sinirlendirdiler beni gece gece:)

nnsrn dedi ki...

Öyle ki bazen msn'de meşguliyet yaşayabilirsiniz, yani bazı kişilere meşgul değilsinizdir...
Bir gerçeği de göz ardı edemeyeceğim, özellikle de bu aralar(!) o kadar meşgul oluyorum ki msn'imi meşgule bile alamıyorum, ana sayfaya tıklamayı geç göz ucuyla bile kişi listesine bakamıyorum, sonucunda da hem onlinesın hem selam vermiyorsuna taşıyorlar olayı...
sen de haklısın tabii ama ben de haklıyım :)
bu arada, hanımağalık yolunda başarılarının devamını diliyoruz... sert ve net başladın Allah artırsın:)
yanındayız :)

bee dedi ki...

kız benim hanımağalımdan ne olcek!
bir de ben senin meşguliyetini biliyorum.
kaldı ki biz birbirimize çevirimdışı olduğumuzda bile yetişebiliyoruz.
-beste, ne olur orada olduğunu söyle!
-burdayım
-oha:S:S gibi...

nnsrn dedi ki...

Beste tüm log'lar kayıtlı oturup tespit yapcaktım ama üşendim, şu genelleme burda uygun gider, hemen her konuşmamızın başı böyledir. :)
Hemen her seferinde de tutturulur... :)
ay çok heyecanlı :)

bee dedi ki...

log konusunda ben "msn plus" sağolsun diyorum valla.
malum bazen bazı konuşmalar yanlış yorumlanabiliyor(muş). öyle duyduk yani.
bir şey olmaz da, olursa da çıkarırım bütün konuşmaları ortaya...

Yorum Gönder