30 Haziran 2009 Salı

Dikkat ! Sürücü Adayı...

Müjdemi isterim! Artık ben de bir sürücü adayıyım. Yani aslında " "biz". Zira annem, babamla yaptığımız baskılara karşı koyamadı ve ehliyet almaya karar verdi. Esasen, annemin sınavı geçememe korkusu sebebiyle bu durum aramızda bir sır olarak kalacaktı ama...=)

Tabi biz kendi çapımızda bugünden başladık derslere...Özellikle ben Hasan'ın (13) engin bilgilerinden müthiş faydalanıyorum. bkz:
-Hasan, geri giderken neler yapmalıyım?
-Arkana bak.

Special thanks to Yiğit Özgür:P

Ehliyeti alırsak, seneye İzmir kazan biz kepçe...:P

...

Bunlar da Hasan'ın gözünden benim duygularımmış!!
Evet,bugünden itibaren resmen bir sürücü kursu adayıyım ( sürücü kursu adayı mı:S ).Çok mutluyum fakat ilk ders çok zor geldi. ( ilk ders mi, bismillah:S) Kazanacağımı sanmıyorum.... (Nedenmiş??) Kazanamasam da sağlık olsun. ( Olsun...) Seneye tekrar denerim. ( Hiç sanmıyorum...) Nasıl olsa kıyak geçiyolar bana....( Babam sağolsun...) =)

0 yorum:

Yorum Gönder