24 Haziran 2009 Çarşamba

İade-i Ziyaret

Efendim, bugün en sonunda vuslata erdik. Uzun zamandır yaptığımız planlar (!) sonuçsuz kalmadı ve Bengü hanım ve "Aysuncuğum" ilk kez evimize teşrif ettiler. Tabi bizdeki hazırlık dünden başladı. Liste çıkarmalar, alışverişe gitmeler, temizlik yapmalar... Annemde bir telaş, bir telaş. Görende ordu geliyor sanacak. Halbuki ekstradan bir kişi geldi, o da sevgili "sözleşmeli kayınvalidem" Nevin teyzeciğim =) Hakikaten çok güzel, gırgır bir gün geçirdik. Tabi Bengü için gün eminim daha zevkli geçmiştir. Zira kendisi bugün bir tekel bayisinde orta yaşlı bir amcadan -artık kendisi için mi oğlu için mi bilmiyoruz- evlilik teklifi aldı:

Bengü: Ben bir kola alabilir miyim?
Amca: Evlenmeyi düşünüyor musunuz?
Bengü: ...:S, kolanın fiyatı ne kadardı acaba? =)

Bu arada gün içerisinde geçmişe kısa bir yolculuk yapıp küçük Bestecikleri andık: Beste fotomodelken, Beste Ürgüp'te, Beste sünnette, Beste andaç çekimlerinde, vs... Tabi bazı fotoğraflar bizi yıktı :P






Eğer ütopik planlarımız gerçekleşirse ben, Bengü, Mehmet, Nesrin ve kendisinin haberi olmasa da Alper Torbalı'da buluşacağız inşallah. Gerçekleşmese de ben zaten iade-i ziyaretin iadesini yapacağım yakın bir zamanda Bengücüğüm sen merak etme=)

2 yorum:

nnsrn dedi ki...

hadi be ordan iadenin iadesiymiş:(
gelemiyorum ben...

bee dedi ki...

valla ankaraya gelip kolundan tutup getircem seni en sonunda izmire...offff:(

Yorum Gönder