22 Haziran 2009 Pazartesi

Millet Zırvalar Da Ben Zırvalayamaz Mıyım?

Vallahi nasıl oldu diye sormayın, oldu bir kere. Bilgilerinizi girin diyordu, girdim; şablonunuzu seçin diyordu, seçtim; en son sayfanız oluşturuldu dedi, ben de " E, yazıyım o zaman bari" dedim. Artık zırvalayacağız, dönüş yok. Ey dostlar ve diğerleri... Olacakları ben de en az sizin kadar merak ediyorum. Şüphe yok ki, hepiniz günün birinde bu sitenin bir parçası olacaksınız! Zaman zaman adlarınız değişse bile;) Hadi bakalım, hayırlısı...

Zorlu yaşamın dev kapısından içeri korkak gözlerle bakan çocuğa, sadece kendime...

3 yorum:

g?lfem dedi ki...

öyleyse hepimize hayırlı uğurlu olsun demek düşüyor bana da:)merakla izlemedeyim canım arkadaşımmm neler yazıcaksın bakalım:)

Unknown dedi ki...

hadi bakalım hayırlı olsun şekerim benimm:):) seni izlemekteyim:):)

deli dana dedi ki...

merhabalar. kaleminiz çok güzel. yazılarınızı beğendim. tebrik edeceğim ama hadsizlik olur sanırım.

sizi rahatsız etme amacım; yazılarınızın ve kaleminizin güzelliği. naçizane bir sözlük sitesi açtık, www.lafozof.com adresi altında. katılır, cümlelerinizle bizi aydınlatırsanız seviniriz efenim. sizi bekliyoruz.

Yorum Gönder