6 Ağustos 2009 Perşembe

Anne Ben Boşverist Oldum!!!

Boşverizm Karl Boshwer ( evet boşver:)! ) tarafından ortaya atılmış bir düşünce akımı... Felsefesi adından da anlayabilceğimiz üzere boşvermek...Ama öyle böyle değil, cidden boşvermek!!!

Boşverizm kelimesi hayatıma yaklaşık 5 dakika önce sevgili arkadaşım, ulu:)http://www.uludagsozluk.com/goster.php?id=5753021 insan Nesrin Dönmez tarafından sokuldu. Bkz:

...
Şaka bir yana, aslında benim gibi kendi içinde obsesif olan insanlar ( her konuda ama , bir de kendi içinde diyorum, yani çevresindekilere ya da zarar vermesi umulan insanlara değil de bilgiğin kendisine zarar veren... ) Boshwer'in söylediklerine kulak vermeli...
Neyse bazen anlıyorsunuz ki kafanız kafa yorduğunuz şeylerden çok daha kıymetli. Ama benim gibi bu durumun farkında olup da "Banane. Kafa benim değil mi" diyenlerdenseniz daha çok üzülürsünüz...

3 yorum:

nnsrn dedi ki...

ifşa ettiğin mail otomatik Allah'tan!. :) İyi ki benim tümcelerimden oluşmuyor, ayrıca demek ifşa edilebiliyoruz o zaman bundan sonra dikkatli yazalım :P

neyse neyse boşver amcacıyım ben de; ama sapına kadar değil. Malum aldığın görüşü zamanına uyarlamak gerek.
http://uludagsozluk.com/k/boşverizm/ evet herkese tavsiye edilir. :)

bee dedi ki...

ben zamana uyarladım, şu an herşeyi boşvermem gerekiyor...ikincisi her şeyi deşifre etmeyiruk da! yoksa...

nnsrn dedi ki...

heh bu son cümlen iyi oldu :) yoksa... :)

Yorum Gönder