3 Ağustos 2009 Pazartesi

Gelişmeler...


Maşallah diyin bakim!

Bloğu takip edenler bilir, zamanında Bengü'ye evimize olan ziyaretlerini en kısa zamanda iade edeceğimi söylemiştim. Ettim. Aslında gelir gelmez yazacaktım ama Bengü'ye ulaşır, ondaki müthiş Mert resimlerini de eklerim diye bekledim fakat sevgili Balkan'dan hâlâ tık yok.
Neyse efendim haftasonu Torbalı'ya küçük bir ziyaretim oldu. Ama ne ziyaret... İlk olarak Torbalı'da kalmama izin vermeyen babamı ufak bir oyunla tongaya getirdim. Sonrası muhteşem zaten...
-Berna ablayla tanıştım...
-Mert ile tanıştım...
-Kordon hayalleri suya düşse de Syn Kırdal ve Bengücüğüm ile korulukta güzel bir akşam geçirdim...
-Havuza gittim...
Müthiş bir haftasonu geçirdim kısacası. Bir süredir tekdüze giden hayatıma renk gelmiş oldu.(bu noktada MMÇ' ye selamlarımı iletiyorum :P ) . Bana bu güzel haftasonunu yaşatan Balkan ailesine de güleryüzleri ve hoşsohbetleri için sonsuz teşekkürlerimi borç bilirim...

Kısa kısa:
-Sürücü kursu bütün sıkıcılığı ile devam ediyor... Direksiyona geçseydik artık yahu=(
-Yeni kararlar almaya devam! ( 1,5 ay sonra aldığım kararları uygulamazsam bana yazıklar olsun! )
-Alınması gereken ama bir türlü alınamamış kararlar bütün sinir bozuculuğu ile kafamda dolanmaya devam ediyorlar!
-Daha az sinirli bir insan olma çabalarım boşunaymış gibi bir his var içimde ama hayırlısı.
-Erolcan'ın tavsiyesi ile dinlemeye başladığım Deep Purple'dan Perfect Strangers'ı şiddetle öneririm.( Evet, 2.25'den sonraki solo çok iyi...)
-Hayatımıza giren insanlar üzerimizde ne kadar da büyük etkiler bırakabiliyor. Şasırtıcı!
-Rüyalara inanır mısınız? Ben inanırım... İleride ben yazmıştım demem inşallah! ( Bir dakika ya, benim burada inşallah görürüm demem gerekiyordu...Yoksa yoksa Mesnevi işe mi yarıyor? İyi bir insan mı oluyorum yani! Mevlana aç kollarını sana geliyorum! )
-Bu gidişle bana bir tek Mevlana kollarını açacak ama neyse=)
-Evet, insanları fotoğraflardan tanıyamazsınız.

0 yorum:

Yorum Gönder