19 Ağustos 2009 Çarşamba

Yazarcık


-Bu da yeni moda oldu!!! Artık bir kitabı satın almadan önce internette ordan burdan kitabın yarısını okuyorum. İclal Aydın'ın "Senin Adın Bile Geçmedi" adlı kitabı için de aynı durum söz konusu... Ancak kabul etmeyelim ki, kitaba ait bu küçük alıntılar merakımı iyice körüklüyor, okuma şevkimi artırıyor. Demek ki neymiş, merak zaman zaman iyi şeylere de vesile olabiliyormuş:)

-Bütün gençlik blog alemine akmış da haberimiz yokmuş. Bekleriz efendim, hepiniz gelin! Gelin de biraz neşemizi bulalım:)

-Motor, sen ne illet bir şeysin!!! Bobinine de, eksantriğine de...

- "Kötüler alemi almış başını gidiyor, iyiler kendini yormasın boşa!" desem de inanmayın. Her masalın sonunda kazanan mutlaka iyiler olur ;) Eee, hayat da bir nevi masal değil mi zaten:)

-Hırs...Kimine göre hayatın olmazsa olmazsı, kimine göre tüm kötülüklerin anası...Hırslı bir insanmışım, öyle söylüyorlar. Tamam, kabul ediyorum; var birazcık:P ...Ve yine kabul ediyorum ki, yıpratıyor zaman zaman insanı bu illet. Ancak ben, hırsın bana kazandırdıklarını da sevmiyor değilim hani. Hırsım inançla birleşince elimden bir uçan bir kaçan:P
( I've got a big ego, such a huge ego...I talk like this cuz i can back it up!!!)
Yapamadıklarım içinse...(bkz: ukte)
...
Bir de bu özelliğimi kıskananlar varmış duyduğum kadarıyla, onlara da buradan selamlar olsun, kıskanç!!! ( Ben de kıskancım ya, banane!)

O hikayedeki karınca benim:)

3 yorum:

nnsrn dedi ki...

kıskanırım tabii, senin gibiler de olmasa ben nasıl hırs yapacağım. Bir anda kendimi Heroes'taki Sylar'a benzettim. Başkalarının yeteneklerini kıskançlığım sayesinde çalıyorum... Belki de Tim Kring burdan yola çıkmıştır! Neyse ... :)
sonracığıma hırslısın işte hırslıı:D
hem ben dedim ya seviyorum diye...
Bir de merak var tabii:D o ben de de var... Ya Bee yapma böyle kötü bişi demedim :P Ben seni böyle olduğun gibi sevdim :P

bee dedi ki...

beni olduğum gibi sev, thunder!!! evet, değişim zaman zaman iyi bir şeydir, değiştirmem gereken yönlerim olduğunu hala ısrarla savunabilirim ..ama değiştirmeyeceğim üç müthiş(!) huyum var: Hırs, kıskançlık, merak!!! onlarsız yaşam çekilmez ya:P

bee dedi ki...

hayır bir de bunları atarsam ben "ben" olmaktan çıkarım zaten... onlar beni oluşturan üç temel özellik yahu:)

Yorum Gönder