4 Ağustos 2009 Salı

Karşılaştırmalı Edebiyat Volume I =)

Afyon Yuttursan Kontrolünü Kaybetmeyecek İnsan vs Doğuştan Bir Miktar Şarhoş Olan İnsan...

Kimin kim olduğunu söylememe gerek yok sanırım...
Bazen merak ediyorum, taban tabana farklı kişilikleri olup da bizim kadar iyi anlaşabilen ( ya da birbirine katlanabilen! ) başka iki arkadaş var mıdır? Beni bilen bilir, zıt gittiğim insanlarla çok vakit geçiremem... Şahsi fikrim Gülfem hanımın benim tam zıttım olduğudur. Ancak, kendisine de daha önceden söylediğim gibi ondaki durum biraz farklı. Artık aura mı desem, saflık mı desem, iyi niyet mi desem bilemiyorum:p Ama bir gerçek var ki bugüne kadar bana yaptığı tüm uyuzluklara rağmen ondan bir türlü kopamıyorum... Peki ama ne var da bu kadar farklısınız diye sorabilirsiniz. Oturup size liste de çıkarabilirim ama buna hiç gerek yok. Beste neyi yapmıyorsa bilin ki Gülfem onu yapıyordur, Beste neye hayır diyorsa Gülfem ona evet diyordur... Fakat ilginçtir ki vardığımız noktalar hep birbirinin aynısı.
...

İkimizde aynı noktaya varıyorsak, aynı noktalara vardığımızda tavırlarımızdan şikayetçi oluyorsak, zaman zaman üzülüyorsak hatta, bir yerlerde hata yapıyoruz demektir. Marifet şu yukarıda yaptığım benzetmenin ortasını bulabilmek herhalde. İşte bu yüzden Gülfemciğim, aldığımız radikal kararları uygulamak bizim için farz oldu. Zira ne kendim üzülmek isterim daha fazla, ne de sevdiklerimin...
...
Günün sözü: Gerçek dost muhtelif zamanlarda yanında olup, daha sonra sana sırt dönen değildir. Bu satırları okuyan güzide insan, sen de bir dön bak bakalım arkana, orada neler var...
...

Gulfemss, bütün hayatın boyunca mutlu olman dileğiyle;) ( Gözümü de kırptım, bilmem anlatabiliyor muyum?)

5 yorum:

g?lfem dedi ki...

gözünü de kırptın anlamaz olur muyum hiç;) farklıyız evet yaptığım bi çok şeyde hatam vardı sen kızdın, sen hata yaptığını düşündün ki bana göre mantıklı düşününce aslında tutarlı olan hep sensin ama ben sana yine kızdım. hep yolun sonuna gelince birleştik, düşündük gecelerce, bi çıkış yolu bulamadık. çok ahlar çektik çok ofladık. bunları anlatmıycam hepsini sen zaten biliyosun, beraber yaşadık. radikal kararlara gelince sana söz verdim umarım bu defa başarıcam.
dosttan dosta... hiç unutulmamak, her sevincinde üzüntünde yanında olmak dileğiyle. Evet farklıyız ama biz birbirimizi tamamlyan iki arkadaşız bunu hiç unutma=)sevgiler, saygılar=)

bee dedi ki...

duygulandım...

bee dedi ki...

ha bir de başaracağını biliyorum...

bee dedi ki...

bir de bir de gerçek dostluklar her insana nasip olmaz, o yüzden çok sanşlıyım:)

g?lfem dedi ki...

=D doğru söylüyosun, herkese nasip olmaz,biz şanslıyız, ha bi de seni seviyorum..

Yorum Gönder