6 Ağustos 2009 Perşembe

Sınav korkusu insana neler yaptırırmış!!!

Dilek Hanım'ın Müthiş Başarısı...Her gün 100 soru sınavlara iyi gelir:)

Deneme 1:

Dilek: 100
Beste: 96

Deneme 2:
Dilek:100
Beste:92

Yukarıda gördüğünüz rakamlar sürücü kursumuzun yapmış olduğu deneme sınavının sonuçlarıdır.

Bu sonuçlar karşısında annemin önünde sadece saygıyla eğiliyorum. Ben de dahil olmak üzere sınıftaki herkesi geçip ilk sıraya oturdu:)
Hırsımın kimden geldiğini merak ederdim. Bu durumda babamın "Benim çocuklarım bana benzer." teorisini de çürütmüş oluyoruz sanırım:)

2 yorum:

nnsrn dedi ki...

Annene tebriklerimi ilet Bestecim. Evet hırsının sahibi bulunmuşş... Benimki de annemden:) zaten zekanın da %70i anneden 30 u babadanmış, belki beynin daha fazla kısımlarını kullanmayı öğrenmemizin de etkisi var ama bu genetik faktör sayesinde günümüz insanoğlunun geçmiştekinden daha zeki... :)
ilk başta söylediğim şu beyni daha fazla kullanmayı öğrenme meselesi de aslında zekanın %70inin anneden gelmesinden kaynaklanıyor, ay her neyse işte... :) sonuçta iyi ki varız! :)

bee dedi ki...

o da sana teşekkürlerini iletiyor...
iyi ki varız cidden ya=)

Yorum Gönder